Preciosa sleva -10%

Silvertime Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Jak nakupovat ve vašem obchodě?

Nakupování prostřednictvím našeho internetového obchodu je velice jednoduché. Vyberte si zboží, které se Vám líbí a vložíte ho do košíku. Poté si vyberete způsob dopravy a platby, vyplníte údaje potřebné k doručení objednaného zboží a přejdete k pokladně. Tam celou objednávku zkontrolujete a odešlete ji k nám. Obratem od nás obdržíte automaticky generovaný e-mail se souhrnem Vaší objednávky a o dalším průběhu Vás samozřejmě budeme informovat prostřednictvím e-mailu. Informace o tom, že jsme objednávku odeslali, Vám přijde jak e-mailem, tak prostřednictvím SMS zprávy, jejíž součástí je také číslo pro sledování balíku.

Za jak dlouho budu mít zboží doma?

V tomto případě jsou rozhodující dva pojmy a to doba expedice a dodání zboží

·         Doba expedice: znamená celkový čas, který naši pracovníci potřebují k tomu aby zboží připravili k odeslání a tento údaj naleznete u každého zboží prodávaného v našem e-shopu. Příklad: pokud si tedy objednáte zboží v pondělí a doba expedice je 2 dny, pak to znamená, že jsou naši pracovníci schopni Vámi objednané zboží během dvou dnů najít, (přeobjednat z partnerské prodejny), vyskladnit, připravit veškeré potřebné doklady (faktura, záruční list apod.), zabalit a nejpozději ve středu jej předat dopravci.

·         Dodání zboží: znamená čas, který potřebuje dopravce, aby Vám zboží doručil domů. Doba dodání záleží také na Vámi zvoleném typu dopravy a může se pohybovat od 2 do 14 dnů. Zpravidla se ovšem jedna o 2 - 3 dny.

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Cena, za kterou si výrobek objednáte, je koncová a tedy včetně DPH. Nepříčítáme ani žádné další poplatky. Cena za poštovné se vždy přičte před závazným odesláním objednávky dle zvoleného typu dopravy a platby. Před finálním odesláním objednávky tedy vidíte zlášť cenu za objednané zboží a cenu za poštovné. Podrobné informace o způsobu dopravy a poštovného si můžete pročíst zde.

Umožňujete osobní odběr v prodejně / skladu?

Ano, náš internetový obchod SilverTime.cz má prodejnu v Třinci na ulici Komenského 389 - viz mapa nebo kontakty, kde naleznete veškeré důležité informace.

Kde a jak zjistím stav mé objednávky?

Pokud jste registrovaným zákazníkem vidíte stav objednávky po přihlášení v záložce Mé objednávky. Tento stav aktualizujeme po každé změně, která se s Vaší objednávkou stane. O nejdůležitějších změnách Vaší objednávky budete informováni také e-mailem, případně SMS zprávou. V případě, že jste u nás zboží nakoupili jako neregistrovaný zákazník prostřednictvím rychlé objednávky, pak budete o stavu objednávky vždy informováni e-mailem, případně SMS zprávou. Jak e-mail, tak telefonní číslo jste vyplnili jako povinný údaj v průběhu vytvoření objednávky. Pokud budete mít v průběhu celého procesu jakýkoliv dotaz na stav objednávky či jinou věc, neváhejte a kontaktujte nás emailem či telefonicky.

Standardně odesíláme zákazníkům tyto automaticky generované e-maily:
- ihned po vytvoření objednávky Vám přijde e-mail s jejím souhrnem
- jakmile se jeden z pracovníků začne objednávce věnovat, odchází Vám email s tím, že objednávka byla přijata a nyní se zpracovává
- další kontakt z naší strany už proběhne jak e-mailem, tak prostřednictvím SMS zprávy a budeme Vás informovat o tom, že Vámi objednané zboží bylo předáno dopravci a je tedy na cestě k Vám. Jak v e-mailu, tak v SMS zprávě bude uvedeno číslo balíku, díky kterému můžete svou zásilku sledovat online a přesně víte, kde se tak nachází.

Když zboží nebude dle mých představ, mohu ho vrátit?

Zboží, které jste zakoupili prostřednictvím našeho internetového obchodu, samozřejmě můžete dle zákona do 14 dnů vrátit nebo vyměnit za jiné. V případě, že zboží vracíte, musí být kompletní, nepoužívané a nepoškozené. Toto zboží nám buď odevzdejte v našem obchodě nebo jej odešlete na naši adresu (tu naleznete v kontaktech) a to včetně veškerých dokladů, které jste spolu se zbožím obdrželi. Pokud budete zboží posílat prostřednictvím České pošty, doporučujeme Vám jej odeslat doporučeně, abyste měli doklad o odeslání zboží a samozřejmě pojištěné, protože za ztrátu při přepravě od Vás k nám neručíme. Také nás můžete kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a naši pracovníci Vám samozřejmě poradí, jaký bude v tomto případě nejlepší postup.

Kde a jak mohu vyřešit reklamaci zboží?

Standardně je na veškeré námi prodávané zboží poskytována dvouletá záruční doba od jeho koupě. Někteří výrobci ovšem nabízejí záruku na delší dobu a to zejména 3, 5 nebo 10 let. Tato informace je zpravidla obsažena v záručním listu, který společně se zbožím dostávate. Pokud nedostanete ke zboží samostatný záruční list, pak Vám jako záruka slouží doklad o koupi, který jsme Vám zaslali prostřednictvím elektronické pošty. Pokud se na zakoupeném zboží vyskytne nějaká vada, prosím kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a zboží spolu s průvodním dopisem, ve kterém bude Váš návrh na vyřešení reklamace, zašlete na naši adresu. O průběhu reklamace Vás samozřejmě budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

         Upozorňujeme, že záruka se nevztahuje na:

1.     opotřebení a poškození vzniklé běžným užíváním výrobku

2.     poškození výrobku v důsledku jeho použití v rozporu s pokyny k užívání a obecně známými a obvyklými způsoby používání

3.     poškození výrobku způsobené jeho znečištěním, nehodou nebo zásahem vyšší moci

4.     mechanické poškození výrobku

5.     poškození způsobené použitím nevhodných médií (baterií)

6.     poškození způsobené chemickými nebo čístícími prostředky, vodou, mýdly, parfémy apod.

7.     vady a poškození způsobené neodborným zásahem do výrobku

 

Nemůže dojít při přepravě k poškození zboží?

Je pravdou, že dopravci se zbožím ne vždy zacházejí opatrně. Proto je zboží z naší strany vždy pečlivě zabaleno, a to buď do bublinkové fólie a odesláno v bezpečnostní obálce na ceniny, nebo do krabice, která je vypolstrovaná, tak aby se zboží při přepravě nemohlo pohnout do stran, ani nahoru nebo dolů. Takže pravděpodobnost, že se zboží při přepravě poškodí, je minimální, ale i tak Vám doporučujeme zkontrolovat zásilku před pracovníkem, který ji doručuje. 

MÁTE DALŠÍ OTÁZKY? 

 

Rádi Vám odpovíme na jakýkoliv dotaz, stačí se jen zeptat...

Přihlaste se k odběru newsletteru Silvertime
a obdržíte slevu na první nákup v hodnotě 100 Kč při nákupu nad 1000 Kč