Záruky a reklamace
Reklamace zboží
- Jak postupovat při reklamaci:
- Vyplňte prosím reklamační formulář (zvolte REKLAMOVAT ZBOŽÍ).
- V rámci vyplnění reklamačního formuláře budete požádáni o přiložení fotografií poškozeného zboží. K uznání reklamace není vždy nutné odesílat zboží zpět.
- Vyčkejte na posudek reklamačního oddělení. Nejpozději do 3 pracovních dní vás budeme kontaktovat e-mailem a společně se domluvíme na dalším postupu. Veškeré reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dní.
Vrácení zboží
- Jak postupovat při vrácení:
- Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dní od doručení zboží na Vaši adresu vyplněním vratkového formuláře (zvolte VRÁTIT ZBOŽÍ).
- Do Vaší emailové schránky Vám zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám.
- Peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dní od doručení zboží na naši adresu.
- Cena zpětné zásilky ve výši 60 Kč Vám bude stržena z dobropisu.
- Na co si dát pozor:
- Zboží nesmí jevit známky opotřebení, používání, či poškození.
- Zboží musí být pečlivě zabalené, ideálně v krabici, ve které Vám bylo zasláno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Prosíme, nezasílejte nazpět zboží na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.
Výměna zboží
- Obchod Silvertime neumožňuje výměnu kus-za-kus. V případě, že vám nevyhovuje velikost objednaného zboží, vyplňte prosím vratkový formulář a proveďte novou objednávku. Peníze Vám vrátíme na Váš bankovní účet.
Adresa pro zaslání zboží:
Adresa pro zaslání zboží bude doručena na Váš e-mail po vyplnění příslušných online formulářů výše.
Provozovatel e-shopu
SILVERTIME, s. r. o.
Morávka 702
739 04 Morávka
IČ: 056 45 751
DIČ: CZ05645751
ČESKÁ REPUBLIKA
Nevíte si rady?
Kontaktujte nás na čísle +420 777 773 443