Záruky a reklamace

Reklamace zboží

  • Jak postupovat při reklamaci:
    • Vyplňte prosím reklamační formulář (zvolte REKLAMOVAT ZBOŽÍ).
    • V rámci vyplnění reklamačního formuláře budete požádáni o přiložení fotografií poškozeného zboží. K uznání reklamace není vždy nutné odesílat zboží zpět.
    • Vyčkejte na posudek reklamačního oddělení. Nejpozději do 3 pracovních dní vás budeme kontaktovat e-mailem a společně se domluvíme na dalším postupu. Veškeré reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dní.

Vrácení zboží

  • Jak postupovat při vrácení:
    • Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dní od doručení zboží na Vaši adresu vyplněním vratkového formuláře (zvolte VRÁTIT ZBOŽÍ).
    • Do Vaší emailové schránky Vám zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám.
    • Peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dní od doručení zboží na naši adresu.
    • Cena zpětné zásilky ve výši 60 Kč Vám bude stržena z dobropisu.
  • Na co si dát pozor:
    • Zboží nesmí jevit známky opotřebení, používání, či poškození.
    • Zboží musí být pečlivě zabalené, ideálně v krabici, ve které Vám bylo zasláno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
    • Prosíme, nezasílejte nazpět zboží na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.

Výměna zboží

  • Obchod Silvertime neumožňuje výměnu kus-za-kus. V případě, že vám nevyhovuje velikost objednaného zboží, vyplňte prosím vratkový formulář a proveďte novou objednávku. Peníze Vám vrátíme na Váš bankovní účet.

Adresa pro zaslání zboží:

Adresa pro zaslání zboží bude doručena na Váš e-mail po vyplnění příslušných online formulářů výše.

Provozovatel e-shopu

SILVERTIME, s. r. o.
Morávka 702
739 04 Morávka
IČ: 056 45 751
DIČ: CZ05645751
ČESKÁ REPUBLIKA

Nevíte si rady?

Kontaktujte nás na čísle +420 777 773 443

Newsletter

Získejte výhody, které pravidelně připravujeme pro odběratele novinek. Přihlaste se a získejte 10% slevu na první nákup.