Způsoby doručení

Pro ještě větší pohodlí a radost z nákupu jsme připravili několik možností doručení. Stačí si jen vybrat, a nové šperky putují až k vám domů nebo na jedno z vybraných výdejních míst Zásilkovny po celé ČR a samozřejmě si můžete přijít zboží osobně vyzvednout na naši prodejnu prodejnu v Třinci.

PŘEPRAVA Platba předem Dobírka Doba doručení do
Zásilkovna Zásilkovna
Platba předem
70 Kč
Dobírka
110 Kč
Doba doručení do
2 dní
DPD DPD
Platba předem
110 Kč
Dobírka
150 Kč
Doba doručení do
2 dní
Česká pošta - Balík na poštu Česká pošta - Balík na poštu
Platba předem
110 Kč
Dobírka
150 Kč
Doba doručení do
2 dní
Česká Pošta - Balík do ruky Česká Pošta - Balík do ruky
Platba předem
110 Kč
Dobírka
150 Kč
Doba doručení do
2 dní
Osobní odběr Třinec - Komenského 389 Osobní odběr Třinec - Komenského 389
Platba předem
ZDARMA
Dobírka
ZDARMA
Doba doručení do
1 dní

PLATBA cena
Dobírka Dobírka
cena
40 Kč
Převod na účet Převod na účet
cena
ZDARMA
Hotově na prodejně Hotově na prodejně
cena
ZDARMA
Twisto Twisto
cena
ZDARMA

Osobní odběr (zdarma)

  • tento způsob dopravy je u nás vždy zdarma a je možný na naší prodejně AUROTEMP v Třinci na ulici Komenského 389 (mapka)
  • objednané zboží můžete zaplatit hotově nebo bankovním převodem při objednání přes internet
  • v případě, že jste si objednali zboží s osobním odběrem na prodejně, vždy vyčkejte na e-mail, ve kterém vám sdělíme, že objednané zboží je připravené k vyzvednutí.

Česká pošta – balík do ruky (platba předem 110 Kč / dobírka 150 Kč / nad 3 000 Kč zdarma)

  • cena za dopravu v případě platby předem na účet je 110 Kč, pokud si zvolíte platbu dobírkou (za objednané zboží zaplatíte pošťákovi při předání) je cena za dopravu 150 Kč. U objednávek nad 3 000 Kč se u nás poštovné ani doběrečné neplatí.
  • Česká pošta doručuje balíky do ruky nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky
  • O tom, že jsme zásilku předali české poště, budete informování e-mailem, ve kterém naleznete číslo balíku. V online systému české pošty si můžete následně ověřit, kde se zásilka právě nachází.
  • Pokud v čase doručení nebudete doma, doručovatel do Vaší schránky vloží informaci o uložení zásilky na příslušné poště. Na této poště bude zásilka uschována maximálně 6 dní.
  • Ve chvíli, kdy přebíráte zásilku, zkontrolujte prosím pečlivě stav obalu a lepicí pásky (zda nebyla lepicí páska přelepena průhlednou páskou nebo páskou jiné barvy). Pokud máte pocit, že zásilka vykazuje vady, prosím rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. Pokud budete mít jakékoliv pochybnosti, odmítněte zásilku převzít a zároveň nás o tom obratem informujte e-mailem na obchod@silvertime.cz nebo na telefonní číslo 777 773 443, abychom společně dohodli další postup. Pokud převezmete poškozenou zásilku a zpětně budete chtít reklamovat poškození či ztrátu obsahu nebudeme mít možnost již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vás a doručovací společnost.
  • Pokud zásilka nevykazovala žádné známky poškození nebo neoprávněné manipulace a až po otevření zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na telefonním čísle 840 111 111. Reklamaci můžete u České pošty uplatnit zpětně maximálně 3 dny.

Česká pošta – balík na poštu (platba předem 110 Kč / dobírka 150 Kč / nad 3 000 Kč zdarma)

  • cena za dopravu v případě platby předem na účet je 110 Kč, pokud si zvolíte platbu dobírkou (za objednané zboží zaplatíte při vyzvednutí balíku) je cena za dopravu 150 Kč. U objednávek nad 3 000 Kč se u nás poštovné ani doběrečné neplatí.
  • Česká pošta doručuje balíky na poštu nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky
  • O tom, že jsme zásilku předali české poště, budete informování e-mailem, ve kterém naleznete číslo balíku. V online systému české pošty si můžete následně ověřit, kde se zásilka právě nachází.
  • Po uložení zásilky na Vámi vybranou pobočku České pošty budete informování SMS zprávou a e-mailem, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Na této poště bude zásilka uschována maximálně 6 dní.
  • Ve chvíli, kdy přebíráte zásilku, zkontrolujte prosím pečlivě stav obalu a lepicí pásky (zda nebyla lepicí páska přelepena průhlednou páskou nebo páskou jiné barvy). Pokud máte pocit, že zásilka vykazuje vady, prosím rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. Pokud budete mít jakékoliv pochybnosti, odmítněte zásilku převzít a zároveň nás o tom obratem informujte e-mailem na obchod@silvertime.cz nebo na telefonní číslo 777 773 443, abychom společně dohodli další postup. Pokud převezmete poškozenou zásilku a zpětně budete chtít reklamovat poškození či ztrátu obsahu nebudeme mít možnost již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vás a doručovací společnost.
  • pokud zásilka nevykazovala žádné známky poškození nebo neoprávněné manipulace a až po otevření zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na telefonním čísle 840 111 111. Reklamaci můžete u České pošty uplatnit zpětně maximálně 3 dny.

Kurýrní služba DPD (platba předem 110 Kč / dobírka 150 Kč)

  • cena za dopravu v případě platby předem na účet je 110 Kč, pokud si zvolíte platbu dobírkou (za objednané zboží zaplatíte při převzetí balíku dopravci) je cena za dopravu 150 Kč. U objednávek nad 3 000 Kč se u nás poštovné ani doběrečné neplatí.
  • kurýrní společnost DPD doručí balík následující pracovní den po převzetí zásilky.
  • O tom, že jsme zásilku předali dopravci, budete informování e-mailem, ve kterém naleznete číslo balíku. Na stránkách společnosti DPD si můžete následně ověřit, kde se zásilka právě nachází.
  • U tohoto způsobu doručení je nutné vyplnit do formuláře telefonní číslo, na kterém jste v průběhu dne k zastižení. Řidič Vás bude v den doručení na toto telefonní číslo kontaktovat a dohodne si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Ve chvíli, kdy přebíráte zásilku, zkontrolujte prosím pečlivě stav obalu a lepicí pásky (zda nebyla lepicí páska přelepena průhlednou páskou nebo páskou jiné barvy). Pokud máte pocit, že zásilka vykazuje vady, prosím rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. Pokud budete mít jakékoliv pochybnosti, odmítněte zásilku převzít a zároveň nás o tom obratem informujte e-mailem na obchod@silvertime.cz nebo na telefonní číslo 777 773 443, abychom společně dohodli další postup. Pokud převezmete poškozenou zásilku a zpětně budete chtít reklamovat poškození či ztrátu obsahu nebudeme mít možnost již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vás a doručovací společnost.
  • Pokud zásilka nevykazovala žádné známky poškození nebo neoprávněné manipulace a až po otevření zjistíte, že je její obsah poškozen, obratem nás kontaktujte na e-mailu obchod@silvertime.cz nebo na telefonním čísle 777 773 443. My vzniklou situaci budeme obratem řešit s dopravcem a samozřejmě Vás budeme informovat o dalším postupu reklamace a jejím vyřešení.

Zásilkovna (platba předem 70 Kč / dobírka 110 Kč / nad 3 000 Kč zdarma)

  • cena za dopravu v případě platby předem na účet je 70 Kč, pokud si zvolíte platbu dobírkou (za objednané zboží zaplatíte při převzetí na pobočce Zásilkovny) je cena za dopravu 110 Kč. U objednávek nad 3 000 Kč se u nás poštovné ani doběrečné neplatí.
  • Zásilkovna připraví baliček k vyzvednutí na Vámi vybrané pobočce zpravidla do dvou pracovních dní po převzetí zásilky
  • O tom, že jsme zásilku předali na podacím místě Zásilkovny, budete informování e-mailem, ve kterém naleznete číslo balíku. Na stránkách www.zásilkova.cz můžete následně ověřit, kde se zásilka právě nachází.
  • jakmile bude Vaše zásilka připravena na vybraném výdejním místě k vyzvednutí, budete o tom informováni e-mailem a SMS zprávou, proto prosíme, vždy do kontaktního formuláře v průběhu objednávky vyplňte telefonní číslo a e-mail, na kterém jste v průběhu dne běžně k zastižení
  • Ve chvíli, kdy přebíráte zásilku, zkontrolujte prosím pečlivě stav obalu a lepicí pásky (zda nebyla lepicí páska přelepena průhlednou páskou nebo páskou jiné barvy). Pokud máte pocit, že zásilka vykazuje vady, prosím rozbalte ji ihned v přítomnosti personálu na výdejním místě. Pokud budete mít jakékoliv pochybnosti, odmítněte zásilku převzít a zároveň nás o tom obratem informujte e-mailem na obchod@silvertime.cz nebo na telefonní číslo 777 773 443, abychom společně dohodli další postup. Pokud převezmete poškozenou zásilku a zpětně budete chtít reklamovat poškození či ztrátu obsahu, nebudeme mít možnost již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vás a doručovací společnost.
  • pokud zásilka nevykazovala žádné známky poškození nebo neoprávněné manipulace a až po otevření zjistíte, že je její obsah poškozen, obratem nás kontaktujte na e-mailu obchod@silvertime.cz nebo na telefonním čísle 777 773 443. My vzniklou situaci budeme obratem řešit s dopravcem a samozřejmě Vás budeme informovat o dalším postupu reklamace a jejím vyřešení.

Newsletter

Získejte výhody, které pravidelně připravujeme pro odběratele novinek. Přihlaste se a získejte 10% slevu na první nákup.